Obserwatorzy

poniedziałek, 14 listopada 2011

Wracam skruszona :)

Tyle się u mnie działo, że nie miałam kiedy spokojnie usiąść i coś nabazgrać. Dopiero niedawno znowu zaczęłam "tworzyć". I skoro już tak powoli się rozkręcam to wypada odświeżyć bloga :).

Zaczęłam próbować swoich sił ze scrapbookingiem. Chodzę nawet na zajęcie do domu kultury i powoli się uczę :). Próbuję też filcować, różnie mi to wychodzi :P. Ale dzisiaj nie o tym ;).

Na dobry początek oznajmiam, że przez ten czas co mnie nie było zmieniłam stan cywilny i od ponad 3 miesięcy jestem szczęśliwą mężatką :))). I ślub, i wesele organizowałam sama (czasami z pomocą osób trzecich), wiele rzeczy z tym związanych też wyszły spod mojej ręki- zaproszenia, podziękowania dla gości, cały wystrój sali. I kurczę muszę przyznać, że mi tego brakuje i z chęcią bym komuś zorganizowała wesele (ale ten ktoś sponsoruje, bo mnie moje prawie zrujnowało :P). I dzisiaj pokażę właśnie te podziękowania, które dawaliśmy gościom- mała świeczka z aniołkiem obwiązana tasiemkami w "naszych" kolorach :)




I to tak na zachętę- głównie dla mnie, żebym w końcu znalazła tę chwilę- i żeby coś popisać, i żeby trochę poczytać co u was ciekawego się tworzy :).


Pozdrawiam serdecznie.
Monika

2 komentarze: