Obserwatorzy

środa, 16 listopada 2011

Pierwsze zmagania ze scrapbookiem cz. 1

Technika scrapbooku spodobała mi się już dawno. Ale wtedy nie miałam odwagi zacząć. Odwaga nadeszła, jak w domu kultury pojawiły się warsztaty. I tak wsiąkłam... ;)
I dzisiaj wkleję zdjęcia kartek, które robiłam na warsztatach- tam było łatwiej, bo wszystkie materiały były, trzeba było to jakoś połączyć ;). Więc dzisiaj nie będzie tak źle :P. Gorzej będzie następnym razem, gdy pokażę Wam "swoje" kartki- swoje, czyli takie, które robiłam sama od początku do końca :D.
Koniec gadania- czas na zdjęcia ;))).







(przepraszam za kiepskie zdjęcia, ale robione były na szybko w domu kultury ;))

Pozdrawiam :).
Monika

2 komentarze:

  1. Śliczne kartki :) a choinka odlotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :). Cieszę się, że się podobają te moje początki ;).

    OdpowiedzUsuń