Obserwatorzy

środa, 22 czerwca 2011

Wracam po chorobie...

Powoli wracam do życia po chorobie- na początku zeszłego tygodnia zaatakowała mnie angina. A anginy nie miałam dobre z 15 lat! Ale już przechodzi, nawet gorączka zanikła. Teraz tylko nastrój jeszcze szwankuje, ale mam nadzieję, że po jutrzejszym dniu (w którym nie mam zamiaru myśleć ani o pracy, ani o rzeczach do zrobienia) wyjdę na prostą i mój optymizm powróci :))).

A dzisiaj pokażę Wam w końcu dwie skrzyneczki, które już jakiś czas u mnie leżą, już polakierowane i mają w najbliższych dniach iść do klientów :).

Skrzyneczka pierwsza- w kwiaty, wiem, że jej przeznaczeniem jest obdarowanie imieninowe koleżanki mojej klientki ;).






I druga skrzyneczka, nieco mniejsza bo i przeznaczona dla jakiejś Małej Istoty na jej małe skarby ;).







A na sam koniec to chcę Was wszystkie przeprosić, że nie odwiedzam Waszych blogów tak często jakbym chciała :). I nawet poprawy obiecać nie mogę, bo nie wiem czy dam radę się poprawić... ;)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :))).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz