Obserwatorzy

poniedziałek, 16 maja 2011

Moja pierwsza butelka ;)

Oto wklejam Wam moją pierwszą i długo oczekiwaną butelkę w dekupażu ;). Długo wyczekiwana, bo nie miałam jej kiedy dokończyć ;). Ciągle coś się dzieje, wszystko na wariackich papierach, jedna praca, druga praca i w domu mnie nie ma od 6.30 do 19.30. A jak wracam to najchętniej bym się położyła i nic nie robiła :P.

Butelka jest w lawendzie i w pięknych fioletach ;). I to chyba najlepsze i najbardziej dopieszczone dzieło (choć nie idealne- i proszę się nie bać krytykować;)).










A w kolejce nadal czekają dwie skrzyneczki- jedna "dzieciowa" z misiami, druga różowa z różami.

A tak w ogóle to może mi polecicie jakiś lakier, który się nadaje do dwuskładnikowego craku (mam z perfetto)??? Muszę jakiś kupić, bo crak już na skrzynce i nie mam czym wykończyć :(.

4 komentarze:

  1. Piekna buteleczka . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko piękna butelka:-) i ta lawenda.. cudowny fiolet.. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam Kochane :***. Cieszę się strasznie, że się Wam podoba, bo patrząc na Wasze prace w kompleksy popadam ;).

    OdpowiedzUsuń