Obserwatorzy

czwartek, 5 maja 2011

Jeszcze świątecznie- jajecznie ;)


Naprawdę doba powinna być dłuższa... Bawić dekupażem nie mam zbytnio czasu (czasami niedziele ma wolne). I bardzo mało robię :(((. I czasu też brak na przyłożenie się do zdjęć... Nie mam tez kiedy paść na blogi na dłużej, tylko siądę na chwilę, poczytam co u Was i nawet nie mam jak od0isywać. Bo jakbym miała odpisać jednej osobie to i chciałabym reszcie, a czas umyka i umyka... Dlatego przepraszam wszystkich!!!

I w związku z tym, że mnie długo nie było nadrabiam zaległości i wkleję Wam kilka zdjęć jajek drewnianych. Zdjęcia się z różnych stron, ogólnie zrobiłam 3 jajka i trzeba to sobie wszystko jakoś poskładać w całość :P. Ale tu większość osób (jeśli nie wszystkie) wyobraźnię mają, więc będzie dobrze ;))).

















(poza tym ostatnio coś mi się wydaje, że robię coraz gorsze zdjęcia... Nie wiem czy to wina braku czasu, stracenia tych minimalnych umiejętności czy może aparatu (bo zmieniałam). Ale cholerka nie podobają mi się :(.)

4 komentarze:

  1. Moniko! nie przejmuj się zdjeciami bo jajeczka bardzo ładne.. Miło popatrzeć na słodkie kicawki i kurczaczki;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lusiaczko mila jesteś bardzo, ale ja dla siebie jestem strasznie krytyczna ;). I wiem, że potrafiłam lepiej ;).
    Fajnie, że Ci się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajeczka wyglądają pięknie, co do zdjęć to są bardzo fajne. A jeśli zmieniałaś sprzęt to pewno się jeszcze przyzwyczaisz i poprawisz technikę, ale wg mnie jest ok :) Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata fajnie, że z tymi zdjęciami nie jest tak źle :P. I dziękuje bardzo :))).

    OdpowiedzUsuń