Obserwatorzy

środa, 16 marca 2011

Tajemnice ;)


Sylwia z Filcowych wybryków zaprosiła mnie do zabawy w napisanie Wam kilku rzeczy, których o mnie nie wiecie ;). Do zabawy się przyłączam i zdradzam swe tajemnice:
- uwielbiam czytać książki, obecnie moją ulubioną autorką jest Jodi Picoult,
- bardzo nie lubię sprzątać, choć ostatnio widać poprawę, bo nieporządek zaczyna mi przeszkadzać ;),
- nie potrafię zasnąć bez dokładnego zmycia makijażu, przemycia twarzy tonikiem, nakremowania się i umycia zębów (naprawdę nie umiem, nawet jak jestem skonana po imprezie te punkty MUSZĘ odhaczyć;))
- skończyłam studia i jestem magistrem pedagogiki społecznej,
- mam trójkę rodzeństwa, wszyscy młodsi- o 2, 6 i 8 lat,
- w sierpniu wychodzę za mąż ;).

Mam nadzieję, że to wystarczy ;). I że się miło czytało :P.

A do zabawy zapraszam Paulinę z Sodalit-Art :))).

3 komentarze:

  1. no bardzo ciekawie :) dziekuje za zaproszenie i za obecnosc na mmoim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie czytałam żadnej książki Jodi Picoult! za to Schmitt jest u mnie ostatnio na tapecie :)
    Punk nr 3 mnie powalił :))) ja, jak jestem padnięta, potrafię zasnąć w butach! ;)

    Świeczuszki z poprzedniego postu - BAJKA!!! ja tak nie próbowałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mariola koniecznie przeczytaj coś Picoult, jeśli lubisz zgłębiać się w psychikę ludzką i ich reakcje na różne problemy. Jak ja bym chciała tak móc się nie zmywać :D.

    Pappu- czekam na tajemnice ;).

    OdpowiedzUsuń