Obserwatorzy

sobota, 12 marca 2011

Kolejne świeczki

Wczoraj przyszedł do mnie zamówiony towar- medium do świec, 3 podstawowe kolory farb akrylowych, primer trochę serwetek, medium do spękań i kilka przedmiotów do ozdabiania :).
Za świece można najszybciej się "wziąć", nie potrzebują specjalnego przygotowania, więc wczoraj wzięłam się za nie :). Trochę pobawiłam kolorami- mieszanie ich razem, a potem jeszcze z medium i w końcu malowanie świec.

Efekty widoczne poniżej:


I już mam pomysły na kolejne rzeczy- butelka, wielkanocne jajka, skrzyneczki... Ach będzie się działo :D.

3 komentarze:

  1. Faktycznie u Ciebie też kurczak, milo że zaglądasz na mój blog :-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do zabawy w zdradzanie tajemnic o sobie ;) http://filcowewybryki.blogspot.com/2011/03/jajecznie-i-tajemniczo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w naszym świecie :) dzięki za odwiedziny i oczywiście zapraszam częściej! :)

    Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam! K.

    OdpowiedzUsuń